بهترين انواع چاي سبز لاغري بهترين انواع چاي سبز لاغري .

بهترين انواع چاي سبز لاغري

خريد قهوه سبز اصل

قيمت : 42,000 تومان 39,000 تومان

از ديگر دمنوش هاي گياهي كه مي توان به منظور كاهش وزن و لاغري از آن استفاده كرد قهوه سبز است. در بازار برندهاي مختلفي را مي توان نام برد كه به ارائه اين محصول پرداخته اند اما يكي از بهرتين و در عين حال تاثير گذارترين برندهايي كه مي توان نام برد قهوه سبز سهله است.اين محصول به خوبي مي تواند چربي هاي اضافه بدن شما را از برده و براي شما تناسب اندام را به همراه بياورد.

اما ابتدا قبل از اينكه بخواهيم در مورد قهوه سهله توضيحات تكميلي را ارائه دهيم در مورد خود قهوه سبز لازم مي دانيم توضيحاتي را بيان نماييم :

در واقع مي توان اينگونه عنوان نمود كه قهوه سبز از همان گياهي گرفته مي شود كه قهوه هاي رايج در بازار گرفته مي شوند با اين تفاوت كه هيچگونه فرآوري  بروي آن رخ نداده و همين عاملي شده تا پودر به دست امده سبز رنگ باشد.

گياه قهوه زماني كه به صورت پودر در بيايد به رنگ سبز مي باشد و اگر قرار باشد از ان به عنوان قهوه هاي رايج در بازار استفاده شود بايد حتما يك مرحله عمل فراوري بروي آن رخ دهد تا به رنگ قهوه اي و سوخته در بيايد و اگر اين عمل رخ ندهد از ان مي توان به عنوان يك دمنوش لاغري فوق العاده استفاده نمود.

 

شما عزيزان جهت خريد اينترنتي قهوه سبز سهله مي توانيد همين الان بروي دكمه هاي زير كليك كرده و سفارش خود را به صورت آنلاين ثبت نماييد و يا با شماره تلفن ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ تماس بگيريد.

جهت خريد قهوه سبز سهله در يك بسته با قيمت ۳۹ هزار تومان مي توانيد بروي دكمه زير كليك نماييد.

جهت خريد پكيج لاغري سه ماهه قهوه لاغري سهله با قيمت ۱۰۵ هزار تومان مي توانيد بروي دكمه زير كليك نماييد.

 

قهوه سبز سهله

 

 

در مورد قيمت قهوه سبز لاغري فوق بايد گفت سهله از خوش نام ترين و در عين حال با كيفيت ترين برندهيا موجود در بازار بوده و اين امر منجر شده تا قيمت نهايي محصول كمي بالاتر از ساير برندهاي متفرقه باشد.

 

 

اما در مورد روند تاثير گذاري دمنوش قهوه سبز سهله مي توان اينگونه توضيح داد كه وجود ماده اي به نام كلروژنيك در دانه هاي قهوه سبز باعث شده است تا ميزان سوخت و ساز را به مقدار قابل توجهي بالا ببرد و اين روند زمانيكه به صورت منظم و مكرر رخ مي دهد باعث از بين رفتن بافت هاي چربي در بدن شده و بعد از مدتي مي توانيد بدني ايده ال داشته باشيد.تناسب اندام و زيبايي اندام با استفاده از اين محصول كاري شدني و آسان خواهد بود.

اما نحوه و طريقه مصرف قهوه سبز سهله براي اينكه بتوان بهرتين نتيجه را گرفت چگونه است ؟

شما عزيزان مي توانيد روزانه در طي دو نوبت هر بار به يمزان يك قاشق غذا خوري كمتر درون يك فنجان آبجوش ريخته و بعد از چند دقيقه ميل نماييد. اين روند بايد به صورت منظم رخ دهدو در ضمن نبايد در مصرف آن زياده روي نماييد.

در مورد تركيباتي كه در قهوه سبز لاغري سهله مي توان يافت  موارد زير قابل ذكر مي باشند :

چاي اولونگ

چاي ترش

گياهي قهوه

 

قهوه سبز لاغري سهله

 

شما جهت خريد اينترنتي قهوه سبز كافيست دكمه خريد پستي را فشرده و در صفحه بعدي مشخصات درخواستي را به صورت كامل پر نماييد و در اخر دكمه ثبت سفارش  را كليك كرده و سفارش خود را ثبت نماييد.

 

 

شما عزيزان جهت خريد اينترنتي قهوه سبز سهله مي توانيد همين الان بروي دكمه هاي زير كليك كرده و سفارش خود را به صورت آنلاين ثبت نماييد و يا با شماره تلفن ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ تماس بگيريد.

جهت خريد قهوه سبز سهله در يك بسته با قيمت ۳۹ هزار تومان مي توانيد بروي دكمه زير كليك نماييد.

جهت خريد پكيج لاغري سه ماهه قهوه لاغري سهله با قيمت ۱۰۵ هزار تومان مي توانيد بروي دكمه زير كليك نماييد.

 

 

وجود چنين گياهاني در اين برند باعث شده است تا قهوه ي سبز سهله شما از طعم و مزه بسيار عالي برخوردار شود  و اين مهمترين دليلي است كه منجر شده تا برند سهله در مقايسه با ديگر برندها مورد استقبال مردم قرار گيرد.علاوه بر لذت در طعم و مزه اين محصول به ميزان قابل توجهي شاهد افزايش سوخت و ساز در بدن خود خواهيد بود و اين روند اگر به صورت ممتد ادامه دار باشد به زودي شاهد كاهش زون فوق العاده اي مي باشيد.

شما براي خريد قهوه سبز تنها كافيست تا بروي دكمه خريد پستي كه در بالا قرار داده ايم كليك كرده و سفارش خود را به صورت انلاين ثبت نماييد. ما در كمترين زمان ممكن بسته مورد نظرتان را برايتان ارسال خواهيم كرد و شما بعد از دريافت كالا هزينه آنرا مي پردازيد.

از خواص قهوه سبز سهله مي توان علاوه بر چربي سوزي به كاهش فشار خون نيز اشاره كرد. در واقع اين دمنوش گياهي به خبوي مي تواند ميزان فشار خون شما را كنترل كرده و شما را زا خطر بيماريهاي قلبي و عروقي در امان نگه دارد.

 

خريد قهوه سبز

 

 

 

افرادي كه دوست دارند روند چربي سوزي و لاغريشان زودتر از حد معمول انجام شود پيشنهاد مي كنيم حتما در حين استفاده از دمنوش لاغري سهله به انجام فعاليت هاي مختلف بدني بپردازند.اين كار سبب خواهد شد تا اين دمنوش لاغري با قدرت بيشتري عمل چربي سوزي را انجام دهد.

 

اما اگر مي خواهيد بدانيد كه آياي با مصرف چاي سبز سهله دچار عوارض جانبي خواهيد شد بايد بگوييم در عمل خير . چرا كه تاكنون نمونه عملي نداشته ايم كه عنوان كند با مصرف چنيني دمنوشي دچار مشكلات خاصي شده است.تنها بايد به ذكر اين نكته كفايت كرد كه خانم هاي باردار و خامم هايي كه در دوران شيردهي هستند حتما بايد قبل از هرگونه مصرف دمنوش هاي لاغري و گياهي ابتدا از نظر پزشك خود مطلع شده و سپس اقدام به اين كار نمايند.

اگر شما دچار مشكلاتي همچون پوكي استخوالن مي باشيد بايد دقت نمايدد زمانيكه ادقام به مصرف چاي لاغري سهله مي كنيد حتما در كنار ان از مكمل هاي كلسيمي نيز استفاده نماييد.

قهوه سهله

 

شما مي توانيد در حين مصرف قهوه سبز لاغري براي اينكه طعم ان را شسرين تر نماييد از كمي كشمش استافده كرده و در حين نوشيدن ان استافده نماييد.

بسياري از دوستان از ما پرسيده اند كه خانم هايي كه داراي كودكان خردسال هستند و در حين مصرف قطره اهن مي باشند آيا مي توانند از اين دمنوش قهوه سبز براي كاهش وزن خود استفاده نمايند ؟

بايد در جواب بگوييم خير . خانم هايي كه در دوارن شيردهي مي باشند بايد قبل از هرگونه مصرف خودسرانه انواع دمنوش هاي گياهي و لاغري حتما نظر پزشك متخصص خود را در اين زمينه جويا شوند.

اما سوال بعدي كه از ما پرسيده مي شود اين است كه چه تقاوتي ميان قهوه ي سبز لاغري و چاي سبز سهله وجود دارد ؟

بايد بگوييم اصولا محصولي با نام چاي از برند سهله وجود نداشته و اين دو محصول در واقع همان قهوه سبزي هستند كه برخي از مردم انرا به اشتباه به عنوان چاي سهله مي شناسند.

محصول دمنوش سهله به صورت دانه هايقوه بوده و يا پودر مي باشد؟

بايد بدنيد كه مصرف مستقيم دانه هاي قهوه ي سبز  ممكن نبوده و براي اين كار بايد حتما ابتدا آنرا به صورت پودر در آورده و سپس مصرف نماييد.به همين مظنر ما جهت رفاه حال مشتريان خود محصول را از قبل به صورت پودر توليد و بسته بندي كرده ايم.

 

شما عزيزان جهت خريد اينترنتي قهوه سبز سهله مي توانيد همين الان بروي دكمه هاي زير كليك كرده و سفارش خود را به صورت آنلاين ثبت نماييد و يا با شماره تلفن ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ تماس بگيريد.

جهت خريد قهوه سبز سهله در يك بسته با قيمت ۳۹ هزار تومان مي توانيد بروي دكمه زير كليك نماييد.

جهت خريد پكيج لاغري سه ماهه قهوه لاغري سهله با قيمت ۱۰۵ هزار تومان مي توانيد بروي دكمه زير كليك نماييد.

 

 

آيا تكه هاي وخرده هاي جمع اوري شده درون فنجان بعد از دم كردن دمنوش قهوه سهله قابل استافده هستند ؟

خير

بايد بدانيد كه قيمت قهوه سبز سهله در هر بسته  ۳۹ هزار تومان مي باشد و اين محصول را اگر بتوانيد به صورت پكيج سه ماهه تهيه نماييد قيمت هر بسته ان تنها ۳۰ هزار تومان خواهد بود.

در واقع قيمت قهوه سهله در حالتي كه پيكج سه ماهه را رد نظر داريد با كاهش ۹ هزار تومان روبروي شده و شما به جاي پرداخت مبلغ ۳۹ هزار تومان در ازاي دريافت هر بسته تنها مبلغ ۳۰ هزار تومان را خواهيد پرداخت.

اما اگر بخواهيم در يك نگاه جامع به ويژگي هاي اين قهوه سبز اصل اشاره كنيم مي توان موارد زير را عنوان نمود :

افزايش قابل توجه سوخت و ساز بدن

سرعت بخشيدن در سوزاندن چربي ها

ميزان اشتها را براي فرد كاهش مي دهد

 

شما عزيزان اگر مي خواهيد اقدان به خريد قهوه سبز اصل نماييد دقت كنيد تنها و تنها از فروشگاه هاي معتبر اقدام به اين كار نماييد. برخي از فروشگاه هاي متفرقه ممكن است اقدام به فروش محصولاتي تقلبي و بي كيفيت نمايند كه نه تنها هيچ خاصيتي در بر نداشته بلكه به موجب تقلبي بودن ان مي تواند داراي عوارض مختلفي براي مصرف كننده باشد.

شما جهت سفارش قهوه سبز كافيست يا با شماره تلفن هايي كه در بالا قرار اده ايم تماس گرفته و يا بروي دكمه خريد پستي در زير كليك نماييد تا به صورت انلاين و با كمترين زحمت سفارش خود را ثبت نماييد.

از اين محصول به عنوان يك قهوه سبز رژيمي نام برده مي شود چرا كه به خوبي بروي اشتهاي فرد تاثير گذاشته و انرا تا حد ممكن كاهش مي دهدو از طرف ديگر ميزان سوخت و ساز بدن را بالا برده و اين يعني بهترين دمنوش رژيمي ممكن كه مي توان مورد استفاده قرار داد.

براي خريد قهوه سبز لاغري نياز نيست تا حتما در تهران و كرج باشيد شما در هر نقطه از اين كشور تنها با چند كليك ساده اقدام به ثبت سفارش خود نموده و در كمتر از چند روز مي توانيد بسته مورد نظرتان را دريافت و سپس وجه كالا را بپردازيد.

قيمت قهوه سبز با برند سهله در مقايسه با ديگر برندهاي متفرقه شايد در نظر اول كمي گران به نظر برسد اما شما با ديدن كيفيت فوق العاده اين محصول پي به اين افزايش قيمت خواهيد برد.

 

 

بهترين مارك ماهيتابه دو طرفهدستمال جادوييميني كولرخمير بازي اسلايمخريد قاشق اسكوپاردو خوريخريد ظرف غذاي برقيخريد تي چرخشيدستگاه ماساژ صورتقفل كابينت براي كودكدستگاه اسلايسرچراغ فانوسي خورشيديهدفون زيپيقيچي سبزي خرد كن


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۳:۲۷:۰۸ توسط:سينا موضوع:

داروي گياهي ديابت

قيمت : 28,000 تومان 25,000 تومان

دمنوش بوقناق

بوقناق نام گياهي گل دار مي باشد كه خواص بسيار زيادي دارد. اين گياه دارويي براي درمان بسياري از بيماري هاست كه مهم ترين آن ها ديابت مي باشد. اين گياه در مناطق كوهستاني مي رويد و از اعضاي مختلف آن ميتوان دمنوش بوقناق كه خواص دارويي زيادي دارد درست كرد.

خريد دمنوش براي ديابت بوقناق در قالب يك بسته با قيمت ۲۵ هزار تومان

 

خريد بهترين داروي گياهي براي ديابت در قالب سه بسته با قيمت ويژه ۶۰ هزار تومان

 

براي خريد تلفني هم مي توانيد با شماره ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴تماس حاصل فرماييد.

دمنوش بوقناق

از ريشه و ميوه ي بوقناق مي توان براي قطع خونروي استفاده كرد. همچنين اگر آن را دم كنيم و بنوشيم براي بيماري هاي معده و كبد و قطع تب هاي طولاني مفيد است. همچنين اين گياه ضد سم مي باشد. اين گياه براي التيام زخم ناف استفاده مي شود و ميتواند جذام را درمان كند. گذاشتن برگ هاي له شده ي گياه بوقناق با ماليدن شيره ي آن روي پوست براي بهبود زخم ها بسيار مفيد مي باشد.

اين گياه معمولا به صورت دمنوش مصرف ميشود و از اعضاي گياه به صورت مستقيم استفاده نمي شود. نوشيدن دمنوش بوقناق بر روي غدد فوق كليه و فعال كردن لوزالمعده يا پانكراس در بدن تاثير شگفت انگيزي دارد. از مهم ترين خواص دمنوش بوقناق، افزاي ترشح انسولين، كاهش قند خون و در نتيجه درمان ديابت مي باشد.

دمنوش ديابت

دمنوش بوقناق به تنهايي هم خواص بسيار زيادي دارد ولي اگر با خرما و يا كمي عسل مصرف شود خواصش چند برابر خواهد شد. مهمترين خواص آن عبارتند از: كاهش پلاكت، افزايش گلبول هاي قرمز خون، در نتيجه درمان كم خوني، درمان تنگي نفس و آسم و كاهش سكته هاي مغزي و قلبي.

خريد دمنوش براي ديابت بوقناق در قالب يك بسته با قيمت ۲۵ هزار تومان

 

خريد بهترين داروي گياهي براي ديابت در قالب سه بسته با قيمت ويژه ۶۰ هزار تومان

 

براي خريد تلفني هم مي توانيد با شماره ۰۹۳۵۲۴۴۱۲۲۴ تماس حاصل فرماييد.

استفاده از دمنوش بوقناق عروق پوستي را باز كرده و پوست را شفاف ميسازد. كبد را فعال كرده، خون را تصفيه مي كند و در نتيجه جوش هاي صورت را از بين مي برد. نفخ معده و روده را از بين مي برد. همچنين براي دستگاه گوارش، دفعال كردن كبد، توليد صفرا، درمان كوليت و تجزيه وتحليل چربي ها بسيار موثر است.

نوشيدن اين دمنوش ترشح آدرنالين را تنظيم مي كند، غدد فوق كليه را فعال كرده و استرس، اضطراب و عصبانيت را از ما دور مي كند. از تاثيرات بسيار عالي اين دمنوش، دمان ورم وسنگ كليه، يبوست و نرمي روده ها مي باشد.

لازم به ذكر است كه تما اين خواص تا به اينجا تنها مربوط به خود گياه بوقناق بوده و در دمنوش ديابت از گياهان ديگر با خواص ديگري نيز استفاده شده اند. اين گياهان شنبليله و گزنه مي باشند.

در دمنوش معرفي شده كه درمان گياهي ديابت مي باشد گياه شنبليله يافت مي شود. اين گياه از گياهان مفيد براي ديابت مي باشد. گياه شنبليله از سبزي هاي محبوب ايرانيان است و معمولا در سفره هاي ايراني پيدا مي شود. اين گياها خواص متفاوتي دارد كه به چن تا از آن ها اشاره ميكنيم. استفاده از اين گياه موجب كاهش كلسترول خون مي شود. همچنين اين گياه تقويت كننده ي قلب مي باشد. گياه شنبليله خاصيت ضد التهابي دارد. همچنين اين گياه درمان ككنده ي ورم است. از ديگر خواص اين گياه مي توان به درمان جوش، سوختگي و اگزما اشاره كرد. البته دليل استفاده از آن در درست كردن دمنوش براي ديابت قابليت كاهش قند خون و كنترل ديابت آن و جزو گياهان دارويي براي ديابت بودن آن مي باشد.

در دمنوش بوقناق از گزنه هم استفاده شده. اين گياه گياهي شفابخش مي باشد. گزنه موها را تقويت مي كند، جلوي ريزش موي سر را مي گيرد و حتي ممكن است باعث رويش موي مجدد بشود. نوشيدن دمنوش يا چاي گزنه موجب رفع شوره ي سر و شفاف شدن مو ها مي شود. از خواص كارآمد اين گياه افزايش شير مادرن شيرده مي باشد ( كه از مشكلات امروزه ي بسياري از مادران مي باشد.) گزنه براي افراد سن بالا نيز مناسب مي باشد چون ضد بيماري آرتروز است و درد هاي مفصلي را درمان مي كند. از ديگر مزيت هاي گياه گزنه مي توان به تقويت دستگاه گوارش اشاره كرد. همچنين اين گياه بيماري هاي پوستي را هم شفا مي دهد. اين گياه نيز جزو گياهان دارويي ديابت مي باشد چون موجب درمان بيماري قند خون مي شود. همچنين استفاده از اين گياه باعث درمان كم خوني مي شود.

دمنوش بوقناق

روش مصرف دمنوش:

همان طور كه قبلا اشاره شده، مهم ترين خاصيت دمنوش بوقناق افزايش انسولين، فعال كردن لوزالمعده، كاهش قند خون و درنتيجه درمان ديابت مي باشد و اين دمنوش بهترين داروي گياهي براي درمان ديابت است. به همين دليل افرادي كه مشكل ديابت يا قند خون ندارند حتما بايد آن را با مقداري عسل ميل كنند چون به شدت قند خون را كم مي كند. بيماران ديابتي ميتوانند با فاصله ي ۶، ۸ و ۱۲ ساعت در روز اين دمنوش را مصرف كنند. البته اگر قند خون بيمار بيش از ۲۰۰ مي باشد، مي تواند هر چهار ساعت يك استكان ۱۰۰ ميلي ليتري مصرف كند.

اين دمنوش در صورتي كه همراه با عسل يا خرما مصرف شود هيچ گونه منع مصرفي ندارد به جز براي مادران شيرده. مصرف اين دمنوش موجب خشك شدن شير مادران شير ده مي شود.

(تصوير ۵)

كلمات كليدي: دمنوش بوقناق، دمنوش ديابت، دمنوش براي ديابت، درمان گياهي ديابت، داروي گياهي ديابت، گياهان دارويي براي ديابت، گياهان مفيد براي ديابت، گياهان دارويي ديابت، بهترين داروي گياهي براي ديابت


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ دى ۱۳۹۶ساعت: ۰۴:۱۶:۰۴ توسط:سينا موضوع:

دمنوش گياهي براي ارامش اعصاب

امروزه زندگي افراد جامعه پر است از تنش هاي عصبي و استرس و اضطراب كه براي مقابله با اين تنش ها و آرامش اعصاب ، دمنوش هاي آرام بخش را به شما معرفي ميكنيم.
آرامش اعصاب خود را با دم نوش هاي گياهي تضمين كنيد:
دمنوش گياهي براي ارامش اعصاب :
زمان هاي قديم براي درمان انواع بيماري ها و مداواي بيماران از گياهان دارويي و يا دم كرده ي آن ها استفاده مي شد. امروزه نيز از اين گياهان در درمان بيماري ها استفاده مي شود چرا كه گياهان دارويي با كمترين عوارض مي توانند بيماري ها را درمان كند. امروزه شركت هاي زيادي وجود دراند كه دمنوش هاي گياهان مختلف را در بسته بندي هايي زيبا عرضه بازار مي كنند. دمنوش هايي كه هريك براي درمان بيماري هاي مختلفي كاربرد دارد. شما مي توانيد اين  دمنوش  ها را از همين شركت ها خريداري كنيد و يا به عطاري ها مراجعه كرده و گياه مورد نظر را تهيه كرده و دم كرده آن را خوددتان درست كنيد.
از جمله اين دمنوش ها مي توان به دمنوش هاي مربوط به آرامش و اعصاب و ضد استرس اشاره كرد.

 

 

شما براي تهيه يك بسته از اين محصول با قيمت ۲۸ هزار تومان مي توانيد بروي دكمه زير كليك نماييد :

براي خريد تلفني اين محصول مي توانيد همين الان با شماره تلفن ۰۹۳۹۷۷۹۵۹۷۰ تماس گرفته و سفارش خود را از طريق همكاران ما ثبت نماييد.

دمنوش ضد استرس
دم نوش ضد استرس براي ارامش اعصاب :
آيا شما هم دوست داريد ذهني آرام از تنش هاي روز مره داشته باشيد ؟ در دنياي امروز كه پر از تنش و استرس است براي آرامش اعصاب و آرامي ذهن بايد تلاش كرد. امروزه افسردگي ،استرس  ،دلهره ،اضطراب،  بي حوصلگي،  كسلي، بي حالي ، خستگي و حال نداشتن جزو خصوصيات اكثر افراد جامعه شده است و پير و جوان و زن و مرد هم نمي شناسد. بايد دنبال راهي باشيد كه شر اين تنش هاي عصبي راحت شويد. اكثرا مي بينيد كه اين افراد از قرص هاي مسكن و آرام بخش استفاده مي كنند كه در دراز مدت ضرر هاي جبران ناپذيري به بدن وارد مي كند.
عكس۲
براي حل اين مشكل در طب سنتي روش هايي است كه با ميل كردن بعضي دمنوش ها و گياهان دارويي  مي توانيد به راحتي به آرامش اعصاب دست پيدا كنيد. استفاده از دمنوش براي آرامش اعصاب بهترين راه است چرا كه همان طور كه گفته شد بدون هيچ گونه عوارضي ذهن شما را آرام مي كند. شما در طول روز ممكن است چاي يا قهوه بنوشيد؛ سعي كنيد دمنوش هايي كه سبب آرامش اعصاب مي شود را جايگزين آن كنيد تا از تنش هاي عصبي تان كاهش يابد و ذهن تان آرام شود.
اكنون به برخي از دمنوش هايي  كه سبب آرامش اعصاب مي شوند اشاره خواهيم و لازم بذكر است كه اين دمنوش ها بعنوان دمنوش ضد استرس نيز مي توان استفاده كرد.
در استفاده از اين دمنوش ها سعي كنيد كه دمنوشي را انتخاب كنيد كه طبع آن با طبع شما مطابقت داشته باشد.
دمنوش چاي بابونه براي آرامش اعصاب :

شما براي تهيه يك بسته از اين محصول با قيمت ۲۸ هزار تومان مي توانيد بروي دكمه زير كليك نماييد :

براي خريد تلفني اين محصول مي توانيد همين الان با شماره تلفن ۰۹۳۹۷۷۹۵۹۷۰ تماس گرفته و سفارش خود را از طريق همكاران ما ثبت نماييد.

دمنوش براي آرامش اعصاب
چاي بابونه داراي طبعي معتدل است . بلغم و صفرا را دفع مي كند و بسيار بر آرامش اعصاب مخصوصا اعصاب معده مفيد است . معده و روده را شستشو مي دهد و بطور كلي تقويت كننده سيستم عصبي است. مهم ترين خواص بابونه عبارتند از: آرمش بخش اعصاب، تقويت حافظه، خواب آور، ضد تشنج ،ضد استرس و اضطراب.
دمنوش چاي ميوه گل نسترن براي آرامش اعصاب :

شما فقط با ۱۵ عدد ميوه گل نسترن مي توانيد يك دمنوش فوق العاده براي آرامش اعصاب تهيه كنيد. اين دمنوش داراي طبعي معتدل و متمايل به خشك است. از مهم ترين خواص اين دمنوش مي توان به درمان سرما خوردگي،آرام بخش، التيامم دهنده درد كليه و تقويت كننده معده اشاره كرد.
دمنوش چاي سفيد براي آرامش اعصاب :

چاي سفيد مانند چاي سبز است ولي طعم آن كمي ملايم تر از چاي سبز است. اين چاي جزو چاي هايي است كه خواص فوق العاده زيادي دارد. خواص اين چاي بر درمان بيماري هايي  هم چون فشار خون، بيماري هاي اعصاب و روان، تقويت كننده قلب و عروق ،پوكي استخوان ،ضد سرطان و… تاثير دارد.
دمنوش هاي ديگري نيز براي آرامش اعصاب وجود دارد كه از ذكر كردن آن پرهيز مي كنيم .

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ساعت: ۰۶:۰۱:۴۷ توسط:سينا موضوع: