بهترين انواع چاي سبز لاغري بهترين انواع چاي سبز لاغري .

بهترين انواع چاي سبز لاغري

دمنوش لاغري دربند

قيمت : 32,000 تومان 28,500 تومان

قهوه سبز ۱۱۱ مورد تائيد پزشكان

 

قهوه سبز ۱۱۱ اولين برند قهوه سبز در ايران است كه مجوز بهداشت و بهره برداري را كسب نموده است. اين محصول ۱۰۰ درصد طبيعي بوده و عاري از هرگونه مواد شيميايي و رنگي است. قهوه سبز ۱۱۱ محصول مزارع كلمبياست. قهوه سبز يكي از محصولاتي است كه جهت كاهش وزن و پيشگيري از چاقي مصرف مي‌شود. بازار قهوه سبز اين روزها حسابي داغ است و افراد سود جو در اين بازار دست به تقلب مي‌زنند.

 

علاقه مندان جهت خريد قهوه سبز ۱۱۱ مي توانند همين الان از طري روش هاي زير نسبت به تهيه اين محصول اقدام نمايند :

شما براي تهيه يك بسته با قيمت ۲۸۵۰۰ تومان مي توانيد بروي دكمه خريد پستي در زير كليك نماييد :

همچنين مي توانيد جهت خريد سه بسته از اين محصول با تخفيف ويژه با قيمت ۷۳ هزار تومان بروي دكمه خريد پستي در زير كليك نماييد :

دوستان عزيز مي توانند براي خريد تلفني با شماره تلفن ۰۹۳۹۷۷۹۵۹۷۰تماس  گرفته و سفارش خود را به صورت تلفني ثبت نمايند.

قهوه سبز 111

برند ۱۱۱ اعتماد مشتري را از سلامت محصول جلب مي كند. قهوه سبز به دليل داشتن اسيد كلروژنيك سوخت و ساز بدن و چربي سوزي را افزايش مي‌دهد و به مرور باعث كاهش اشتها مي‌شود. قهوه ۱۱۱ بدون داشتن عوارض و خطرات داروهاي شيميايي كه جهت كاهش وزن به كار مي‌رود سلامت مصرف كننده را تضمين مي‌كند. اين محصول داراي رنگ سبز٬ طعم تلخ‌تر از قهوه ي معمولي و عطري بسيار لذت بخش است. در واقع قهوه سبز شكل اوليه‌ي قهوه‌اي است كه ما به صورت روزانه مصرف مي‌كنيم. قهوه سبز را در دماي بالا تفت مي‌دهند تا به رنگ قهوه‌اي درآيد.
قهوه 111

 

شما براي تهيه يك بسته با قيمت ۲۸۵۰۰ تومان مي توانيد بروي دكمه خريد پستي در زير كليك نماييد :

همچنين مي توانيد جهت خريد سه بسته از اين محصول با تخفيف ويژه با قيمت ۷۳ هزار تومان بروي دكمه خريد پستي در زير كليك نماييد :

دوستان عزيز مي توانند براي خريد تلفني با شماره تلفن ۰۹۳۹۷۷۹۵۹۷۰تماس  گرفته و سفارش خود را به صورت تلفني ثبت نمايند.

 

معجزه لاغر كنندگي قهوه ۱۱۱
با قهوه سبز ۱۱۱ به صورت اعجازانگيزي ظرف يك ماه مي‌توان بيش از ۸ كيلو لاغر شد. براي عملكرد سريع و رسيدن به نتيجه بهتر مي‌توان اين محصول را در كنار رژيم غذايي سالم و فعاليت‌هاي بدني مصرف كرد و شاهد اثر جادويي آن بود. قهوه سبز ۱۱۱ علاوه بر كاهش وزن باعث بهبود عملكرد قلب و عروق٬ حفظ قند خون و تسكين دهنده‌ي سردرد مي‌شود. اين نوشيدني براي افرادي كه دچار ديابت هستند بسيار مناسب است. مصرف بي رويه در قهوه سبز مي‌تواند عوارضي را به دنبال داشته باشد. مصرف بيش از ۳ فنجان قهوه سبز در طول روز مي‌تواند در روند خواب اختلالاتي ايجاد كند و همچنين باعث تشويش و اضطراب شود. بهتر است دو ساعت قبل و يا بعد از غذا قهوه سبز ۱۱۱ را نوشيد تا بهتر شاهد اثر آن بود. اگر قهوه سبز ۱۱۱ را به روش صحيحي مصرف كرد مي توان مشاهده كرد كه نسبت به چاي سبز تاثير دوبرابري دارد. چاي سبز را مي‌توان بسيار آسان دم كرد. كافي است يك قاشق چايخوري پودر چاي سبز را در يك فنجان آب جوش ريخت و منتظر ماند تا خوب دم بكشد تا تاثير خود را بگذارد. مي توان از قهوه جوش براي اين كار استفاده كرد اما روش اصولي آن همين روش ريختن پودر قهوه در فنجان آب جوش است.

قهوه ي111
خريد قهوه سبز ۱۱۱
قهوه سبز ۱۱۱ با توجه به مزاياي فوق العاده‌اي كه دارد مانند جادو اثر مي كند. اما با اين وجود برخي افراد مانند خانم‌هاي باردار٬ مادران شيرده و افرادي كه دچار پوكي استخوان هستند از اين نوشيدني مصرف نكنند. اشخاصي كه به بيماري خاصي مبتلا هستند قبل از مصرف در اين باره با پزشك خود مشورت كنند. تهيه‌ي قهوه‌ي سبز ۱۱۱ بسيار راحت است. در هر جايي كه باشيد بسيار آسان و در كمترين زمان مي توان سفارش خود را تحويل بگيريد و با امتحان كردن آن طرفدار هميگي قهوه ۱۱۱ باشيد. قيمت يك بسته ي ۱۰۰ گرمي پودر خالص قهوه ي ۱۱۱ ۲۴۵۰۰ تومان است. جهت خريد قهوه سبز ۱۱۱ مي توان از طريق فروشگاه اينترنتي اقدام كرد. خريد آنلاين اين محصول بسيار آسان است. كافي است در فروشگاه اينترنتي محصول را به سبد خريد اضافه كرد سپس از طريق خريد پستي اقدام به پرداخت هزينه كرد سپس با توجه به مسافت مي‌توان ۳-۵ روز محصول را درب منزل تحويل گرفت. در غير اين صورت مي‌توان به فروشگاه هاي معتبر رجوع كرد و اقدام به خريد قهوه سبز ۱۱۱ نمود.

 

چاي لاغري دكتر سينا , قهوه سهله , دمنوش بوقناق , چاي لاغري كرفس , قهوه سبز ۱۱۱ , دمنوش لاغري دربند , دم نوش ضد استرس


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ساعت: ۰۳:۲۲:۰۳ توسط:سينا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :