بهترين انواع چاي سبز لاغري بهترين انواع چاي سبز لاغري .

بهترين انواع چاي سبز لاغري

پكيج لاغري پنجاه چهل

قيمت : 25,000 تومان 22,000 تومان

نحوه تهيه چاي سفيد تيما ۵۰۴۰
نوشيدني چاي سفيد بهترين گزينه براي برطرف كردن خستگي
زماني كه يك روز خسته كننده و پر از مشغله و دغدغه هاي ذهني را پشت سرمي گذاريد و به خانه بر مي گرديد هيچ نوشيدني به اندازه چاي نمي تواند اين خستگي ها را از ذهن و جسمتان دور كند. چاي سفيد تيما نوشيدني گرمي است كه در اغلب نقاط دنيا از آن به عنوان يك نوشيدني آرام  و تسكين بخش استفاده مي گردد. چاي انواع مختلفي دارد از نوع سياه كه در بين مردم بسيار مصرف آن رايج است گرفته تا نوع سبز, ترش و نوع ديگري كه شايد كمتر به نام آن برخورده باشيد . بله نوع ديگر از خانواده چاي به نام چاي سفيد در بازار وجود دارد و شايد كمتر كسي با روش دم كردن چاي سفيد آشناييت داشته باشد.

شما عزيزان براي خريد چاي سفيد تيما با قيمت ۲۲ هزار تومان مي توانيد بروي دكمه خريد پستي در زير كليك نماييد

براي خريد پكيج سه بسته اي چاي سفيد اعلا تيما با تخفيف ويژه با قيمت ۶۰ هزار تومان بروي دكمه خريد پستي در زير كليك نماييد :

همچنين مي توانيد براي خريد اينترنتي چاي سفيد تيما سفارش خود را به صورت تلفني با تماس با ۰۹۳۹۷۷۹۵۹۷۰ ثبت نماييد.

خريد چاي سفيد

برگ اين چاي كه به رنگ سبز تيره بوده و مقداري سفيدي در ان وجود دارد از جمله چاي هايي است كه داراي طعم خاص تر و به مراتب شيرين تري نسبت به انواع چاي ديگر مي باشد. زماني كه جوانه چاي سياه هنوز به ميزان كافي رشد نكرده تا بتوان از آن براي تهيه چاي سياه و سبز استفاد نمودمي توان اين جوانه را چيد و به نام چاي سفيد از نوشيدن آن لذت برد . در ادامه با ما باشيدتا با طرز تهيه چاي سفيد و  همچنين نكته هايي كه بايد در روش تهيه چاي سفيد آن ها را رعايت نمود, بيشتر آشنا شويم .

شما عزيزان براي خريد يك بسته چاي سفيد تيما با قيمت ۲۲ هزار تومان مي توانيد بروي دكمه خريد پستي در زير كليك نماييد

براي خريد پكيج سه بسته اي چاي سفيد اعلا تيما با تخفيف ويژه با قيمت ۶۰ هزار تومان بروي دكمه خريد پستي در زير كليك نماييد :

همچنين مي توانيد سفارش خود را به صورت تلفني با تماس با ۰۹۳۹۷۷۹۵۹۷۰ ثبت نماييد.

چاي سفيد
چاي سفيد و خواص بي نظير آن
اين چاي داراي خواص آنتي اكسيداني بسياري است كه با مصرف آن مي توانيد به خواص موثر آن در بدنتان پي ببريد . اگر داراي فشار خون بالايي هستيد مي توانيد پس از دم كردن چاي سفيد آن را ميل نموده و باعث پايين آمدن فشارتان شويد و زماني كه لثه هاي شما دچار التهاب مي شود مي توانيد با استفاده از اين چاي و مصرف آن مشكلات ايجاد شده در دهان و دندانتان را برطرف نماييد. افراد ديابتي كه داراي قند خون بالايي هستند مي توانند از روش دم كردن چاي سفيد اطلاع كسب كرده و چاي سفيد را براي خود دم نموده و مصرف نمايند اين چاي قند خون آنها را پايين خواهد آورد. افرادي كه دچار اضافه وزن بالايي هستند مي توانند با دم كردن چاي سفيد و نوشيدن آن  كمك شاياني به سوزاندن چربي هاي انباشته شده در بدنشان كنند. اگر در فصول سرد سال دچار انواع سرما خوردگي ها و بيماري آنفولانزا مي شويد توصيه ما به شما استفاده از اي چاي مي باشد. اين چاي براي مشكلات روحي و عصبي مي تواند مفيد و موثر واقع گردد پس افرادي كه دچار مشكلات عصبي هستند نوشيدن اين چاي را فراموش نكنند.
چاي سفيد 5040
نحوه تهيه چاي سفيد
اين چاي هم به مانند چاي و نوشيدني هاي ديگر مي بايست در حالت دم قرار گيرد تا خواص آن محفوظ بماند.  دم كردن چاي سفيد مراحلي شبيه به چاي سبز رادارد بنابراين براي تهيه آن در ابتدا مي توانيد آبي كه به حالت جوش رسانديد را در ليوان چاي ساز و يا وسيله اي به نام فرنچ پرس يا قوري چيني و شيشه اي  ريخته و دو الي سه دقيقه صبر كنيد تا آب مقداري از دماي جوشش كاسته شود زماني كه آب به دماي مناسب رسيد مقدار معيني از ان را داخل يكي از ظرف هاي گفته شده بريزيد و مدت زمان مشخص را براي دم كشيدن ان در نظر بگيريد. يا مي توانيد همزمان آب سرد و چاي سفيد را در ليوان چاي دم كن ريخته و درب ان راببنديد تا رسيدن دماي آب بين ۸۰ الي ۹۰ درجه سانتيگراد منتظر بمانيد وقتي آب به اين دما رسيد چاي سفيد شما آماده نوشيدن است مي توانيد از طعم دهنده هايي نظير نعنا و آويشن نيز استفاده كنيد. البته نكته مهم اين است كه مي توانيد از چاي سفيد به چندين مرتبه استفاده كنيد يعني پس از اتمام چاي دوباره مي توانيد روي تفاله ان اب ريخته مراحل دم كردن ان را تكرار كنيد.
(تصوير۵)

 

 

چاي لاغري دكتر سينا اصل , خريد قهوه سبز سهله , بهترين داروي گياهي براي ديابت , چاي كرفس  ۵۰۴۰ , قهوه سبز ۱۱۱ , دمنوش لاغري دربند , دمنوش گياهي براي ارامش اعصابپكيج لاغري پنجاه چهل


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ساعت: ۰۸:۵۷:۵۰ توسط:سينا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :